Finally Sunce - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu Finally Sunce - Reisverslag uit Mostar, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu

Finally Sunce

Door: Sas

Blijf op de hoogte en volg Sas

26 April 2012 | Bosnië en Herzegovina, Mostar

Halleluja er is zon... en hoe !
Na nogal wat dagen regen is het nu bloedheet in Mostar, oftewel super en zooooo genieten, ik blijf hier nog wel even denk ik...
Project 4 heeft vandaag alle lokalen afgerond van de school voor speciaal onderwijs in Mostar.
Gisteren kwam de directrice van een kinderdagverblijf langs en vroeg of ik misschien wilde komen kijken bij haar "kindjes", JAAAAZEKER WIL IK DAT, dus naar 5 verschillende lokaties geweest om daar te kijken voor eventuele nieuwe mogelijkheden voor komende projecten. Zoooo ontzettend gaaf om dit te zien, terwijl ik daar was, sliepen alle kindjes en dit was zo mooi om te zien, hele grote kamers, allemaal bedjes en allemaal stil .... ook niet zo gek als er een bosnische big mama bij zit die alleen maar hoeft te kijken als er ook maar 1 beweegt maar toch, ik kreeg er kippevel van.
Alleen maar kippevel eigenlijk hier, het is zo'n gruwelijke mooie stad, wel met veel zichtbare "oorlogswonden" maar de bouwstijl is super.
Hier doorheen rijden", auto op de berg zetten en van het uitzicht genieten staat gelijk aan st.tropez ervaring van zoveel jaar geleden, papa en mama, remember?
Ben dus goed op mijn plek, maar mis jullie wel !
Iedereen van Titurel helemaal, niemand snapt het als ik in de droger hier ga zitten, of met een winkelkarretje door de bouwmarkt sjees, scheerschuim in iemand zijn gezicht doe (deden ze bij de cliënten ook, dus ik mag dat ook hier), en waterballonnen zijn om mee te gooien, niet om vast te houden dus goooooooien ! En ja verf hoort overal thuis, ook op je gezicht, armen en het restje.... zie het filmpje....
Tot snel lieverd, heel veel liefs, ik ga het terras op !!

http://www.youtube.com/watch?v=_AbEJ0q09ys&list=UU3ccoj4iyXcdOo4--tluDlg&index=1&feature=plcp

  • 25 Mei 2012 - 21:23

    Anne-fleur:

    haha super gaaf zo gek als een deur ik zie et al !daar kan je ook in een wasmachine gaan zitte hoor denk dat je bijna algemeen bekend bent daar! lekker geniete zolang et nog kan!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Mostar

Sas naar Bosnië

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

IT'S BEEN A WHILE....

26 April 2012

Finally Sunce

23 April 2012

Project nr 4 Zavod Bakovici

17 April 2012

Project 3 Osnovna Skola Celebici

12 April 2012

Police
Sas

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 24719

Voorgaande reizen:

31 Maart 2012 - 16 Juni 2012

Sas naar Bosnië

Landen bezocht: