Project 3 Osnovna Skola Celebici - Reisverslag uit Hadžići, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu Project 3 Osnovna Skola Celebici - Reisverslag uit Hadžići, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu

Project 3 Osnovna Skola Celebici

Door: Sas

Blijf op de hoogte en volg Sas

17 April 2012 | Bosnië en Herzegovina, Hadžići

Lieverds !

Project 2 is ook geslaagd, zie de link !

Project nr 3 gaat beginnen vandaag, groep van 50 man is op dit moment aan het vliegen, dus kan niet wachten tot ze er zijn want gsus wat kunnen wij veel doen in Celebici. Foto's van de school voeg ik toe, voor en na foto's zullen kickass zijn !

Gisteren in de stromende regen naar de school gereden, onwijs mooie en steile weg, maar die ferrari van mij kan zelfs de bergen hier aan.... En gewoon niet aangehouden, hoe goed !Leerlingen van de school waren happy om me weer te zien, dus wordt een warm welkom morgen bij aankomst van de studenten op de school.

Even bij Smail en Elly (2e ouders hihi) geweest, en genoten van het supermooie uitzicht over het meer, dus geen Galderse meren dit jaar maar mooi hier aan het Jablanica meer zonnen, zwemmen en genieten !

Komend project gaat dus super worden, alle verf staat klaar, materiaal staat in de klusbus en ik ben er klaar voor, om 12:25 komen ze aan, dan naar het Tunnelmuseum en dan alle ideeën en inspiraties horen!!
Gaat S.U.P.E.R worden !!!!!

Foto's ! --> op deze link :

• 18 April 2012 - 11:05

Priscilla Net:

heeeeeeeel erg veel plezier met de 3e groep maar dat gaat vast goed komen!! Wij hebben genoten als groep 2 en idd dat was een suc6!! We hopen je snel weer te zien want dat betekend dat we weer in Bosnie zijn!!!

groetjes pris