Police - Reisverslag uit Hadžići, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu Police - Reisverslag uit Hadžići, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu

Police

Door: Sas

Blijf op de hoogte en volg Sas

12 April 2012 | Bosnië en Herzegovina, Hadžići

Nieuwe ronde, nieuwe kansen..
Dacht de politie ook, aangezien ik niet wist dat de politie geen contant geld meer mag aannemen, kon ik dus mooi mijn centjes aan meneer de agent geven...
Mocht zelfs in de auto zitten, in nl is dat leuk, geloof me, hier niet... genoeg doodsangsten uitgestaan afgelopen 2 dagen, dus mama no worries, ik overtref je weer... samen bang zijn is veeeeel leuker.

Vandaag wel een bijzonder mooie dag, met de bewoners en studenten naar een jeugdcentrum geweest, dansen, lachen, genieten, en ik heb eindelijk mijn panoramaknop van mn camera ontdekt, GSUS supermooie foto's dus sasje is weer happy !
Joris, mocht je dit lezen, je vriend van de instelling had graag afscheid van je willen nemen... wilde dat je dit wist iig.

Voorlopig wel even genezen van de enge groep, ik verstop me even op andere groep morgen, dan ook geen enge grote man die ineens kan opduiken...
Morgen afscheid en dan 's middags naar Sarajevo !
Mijke, je studenten doen het super, maar misschien moeten jullie toch ook maar eens agrarische lessen gaan geven, want hoe plant je nou toch rozen? hihihi, ach de het bingopersoneel en sas heeft gelachen en dat is op dit moment erg goed !

Presentaties hier ga ik verkopen voor red bull, dan hoef ik die de komende maand niet mee te kopen...

liefs, kus en de foto's komen zodra iedereen hier klaar is met skypen !

Vidimo se sutra !


Laatste dag instelling vrijdag de 13e...

denk je alles gehad te hebben, wordt je aan je haar getrokken door een jongetje van 6, krijg je ook nog klappen van hem, en zie je weer de agenten langs de weg staan, ach die weten nu ook dat Speedy Gonzales echt bestaat.

En dan aan de Nescafe in Hollywood, waarop mijn grote vriend zegt :" if you got a problem, just call us, we can help you because we are you're family"

I'm exactly where i belong and i love it !

  • 15 April 2012 - 10:13

    Remco:

    heey supersas we missen je heel erug
    trouwens leuke foto"s

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Hadžići

Sas naar Bosnië

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

IT'S BEEN A WHILE....

26 April 2012

Finally Sunce

23 April 2012

Project nr 4 Zavod Bakovici

17 April 2012

Project 3 Osnovna Skola Celebici

12 April 2012

Police
Sas

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 24734

Voorgaande reizen:

31 Maart 2012 - 16 Juni 2012

Sas naar Bosnië

Landen bezocht: