knuffels - Reisverslag uit Hadžići, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu knuffels - Reisverslag uit Hadžići, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu

knuffels

Door: Sas

Blijf op de hoogte en volg Sas

11 April 2012 | Bosnië en Herzegovina, Hadžići

Lieverds,

ff snel een mini mini mini verslagje, rotdagen bestaan ook, enge mannen ook op de psychiatrische afdeling die heel eng doen waardoor ik zelfs bang wordt (ja ook ik kan bang worden) , koude hotels ook, lastige groep.... OOK !

Maar ook hier komen we doorheen, dus reacties van jullie maken we weer happy !
Dus send me some love, heb het gewoon ff nodig !

Liefs + Kus

  • 11 April 2012 - 20:29

    Eva:

    Ahhh...!!! Bij deze een hele berg liefde van mij!!!

  • 11 April 2012 - 20:32

    Siss:

    Sending you some love from Holland!

    Hvj X

  • 11 April 2012 - 20:37

    Ans:

    Hierbij een dikke vette knuffel!

  • 11 April 2012 - 20:38

    Lindsay Van Gils:

    Hee sas, er zijn slechte en goede tijden! Als je even in de slechte tijden zit denk dan aan de goede tijden zoals aan skaffaa! Je mooie t-shirt en de leuke herinneringen van v orige week! Ik mis het heel erg. Maar weet dat ik respect heb voor wat je doe. Mag je echt trots op zijn. Dikke kus je bent TOP! Ik hou alles van je bij en je staat er niet alleen voor!

  • 11 April 2012 - 20:41

    Moniek Van Ginneken:

    ik ben het helemaal met lindsay eens. ook ik heb respect voor je en mis het ook enorm.

    een hele dikke knuffel

  • 11 April 2012 - 20:42

    Sanne:

    Youre the best, en als het even minder gaat denk je maar skaffaaaaaaaaaaa! Hahahah je bent een toper heb heel veel respect voor jou om wat je allemaal doet

    Dikke knuffel van stuiterbal

  • 11 April 2012 - 21:04

    Lady Gaga FürBeyoncé:

    Lieve lieve schat! Je doet het top! Mis je en mis Bosnië maar super tof om je foto's en verhalen te zien!

    Kop op, jij kan dat!!!!

    Mucho love en een nog veel dikkere smakkerd

    LOVE YOU!!!!!!!!!

  • 11 April 2012 - 22:18

    Alkan Gül:

    loves from bergen op zoom

  • 12 April 2012 - 06:06

    Vincent:

    Hey Sas!!

    Much love.. Veel plezier en geniet. Ook in de moeilijke dagen

    En zoals je ziet leven veel mensen met je mee..

    X

  • 12 April 2012 - 06:55

    Rick&Victoria:

    Respect, knuffels en een hoop energie gewenst voor jou!!!

  • 12 April 2012 - 07:08

    Banananaaaa :

    Chiquita dont be sad! It's gonna be okay!
    A whole lot of Mucho lovooooo's for you!
    Dikke kuss

  • 12 April 2012 - 07:45

    Anne:

    hee saskia

    ik heb zoals de andere al zeggen heel veel respect voor jou, en wat je allemaal doet. en natuurlijk niet alle groepen kunnen zo leuk zijn als ons he. haha
    nog heel veel succes daar, ik blijf je volgen op je reis

    dikke kus anne

  • 12 April 2012 - 08:21

    Francisca:

    Geniet van de mensen om je heen daar in Bosnië, er zullen genoeg glimlachen zijn om de vervelenden dingen te vergeten.
    Heel veel knuffels en liefs

  • 12 April 2012 - 09:05

    Wendy:

    Volhouden Sas, ook hier kom je weer doorheen. Na regen komt zonneschijn!
    Ik vind het leuk om je verslagjes te lezen. Ben zelf net een paar dagen terug van ski-vakantie; was gezellig (met een leuke groep vrienden, 26 pers). Lekker weer, lekker eten en drinken, sauna, met z'n allen in de jacuzzi met een glaasje cava... heerlijk. Maar het skiën is toch niet echt mijn ding. Ik kan het gewoon niet goed. Wel lekker om de hele dag buiten te zijn en 's avonds te kunnen aanschuiven aan tafel. Nu alweer volop aan het werk. Ik ben zo blij dat ik de beslissing heb genomen. Heb er absoluut geen spijt van. Het kostte me eerlijk gezegd zo veel energie bij Titurel. En bij JFmode is het gewoon lekker doen; geen zorgen, maar mannen leuk aankleden. En het lukt me nog aardig ook. Ik denk dat jij ook de goede beslissing hebt gemaakt, al voelt het op dit moment misschien even wat minder.

    Groetjes en lots of love (want dat heb je nodig) van Wendy

  • 12 April 2012 - 09:36

    Rolf:

    ondertussen weet je dat we elkaar steunen, daar hoor jij ook bij en we zijn er zeker ook voor jou ;-)

  • 12 April 2012 - 10:12

    Annemarijn:

    Lieve Sas,

    ook van mij krijg je een dikkeknuffel en veel succes. en dat de goedetijden maar snel weer mogen komen ! Xx

  • 12 April 2012 - 10:50

    Tess:

    Ahh Sas, denk maar aan SKAFFA, dan komt alles goed! Niemand kan onze tijd in Bosnie overtreffen. Volhouden meid! x

  • 12 April 2012 - 12:46

    Tamara:

    lieve suppersas,

    het komt egt wel goed hoor je doet egt je best enzo voor die mensen en zorgt er voor dat ze het goed hebben denk niet dat je er aleen voor staat want dat is niet zo. nog heel veel suc6 verder suppersas
    i love you!!!!! komt goed gordon haha

    xxxxxkusjes en liefs tamara

  • 12 April 2012 - 14:56

    Manu:

    Ge ben nie banggggg, nee nergens nie nie voor ja !!

    X ook van je zus

  • 12 April 2012 - 17:44

    ANNIE:

    Oooohh Saskia toch, ik vind het gewoon heel knap hoor en dat je het soms eng vindt is niet leuk. Maar hier in ons landje lopen ook heel wat nare mannen, zelfs LOS.

    Hou je taai .
    Kus
    Annie

  • 17 April 2012 - 17:12

    Iris :

    Hee Sas,
    ben maar trots op wat je allemaal doet, knap hoor! veel mensen zullen je heel erg dankbaar zijn. Ik mis echt de leuke en bijzondere week. Veel succes verder! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Hadžići

Sas naar Bosnië

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2012

IT'S BEEN A WHILE....

26 April 2012

Finally Sunce

23 April 2012

Project nr 4 Zavod Bakovici

17 April 2012

Project 3 Osnovna Skola Celebici

12 April 2012

Police
Sas

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 24763

Voorgaande reizen:

31 Maart 2012 - 16 Juni 2012

Sas naar Bosnië

Landen bezocht: