2nd Group - Reisverslag uit Hadžići, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu 2nd Group - Reisverslag uit Hadžići, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu

2nd Group

Door: Sas

Blijf op de hoogte en volg Sas

09 April 2012 | Bosnië en Herzegovina, Hadžići

Nog 1 nachtje slapen, en de 2e groep komt. Ook uit Breda, maar de afdeling zorg van het Vitalis College !
Ook zij gaan de instelling Zavod Drin te Fojnica. Vandaag sneeuwde het nog, dus erg benieuwd of we morgen de voorspelde 18 graden gaan halen.....

Hotel is klaar, alles is geregeld dus ze kunnen komen !
Ik ga mijn bedje in, en er zal snel weer een verslagje te vinden zijn !

@ titurel, have fun met het groot team, het zal wel ietsje stiller zijn, maar ik ben mobiel bereikbaar, dus ben altijd in voor een "agendapuntje" of vragen over het "kameronderhoud" hihi !

Heel veel liefs vanuit Hadzici X

• 09 April 2012 - 21:58

Alkan Gül:

Elke keer als ik kijk waardeer ik je steeds meer. Sas met hoeveel mensen met beperking kom je in aanmerking daar? Heb getallen nodig vraag nog eventjes niet waarom.

Gr xxxx Alkan

• 11 April 2012 - 18:12

Joyce H:

Je bent een topwijf! blijven schrijven! X