Group 1 has left - Reisverslag uit Ilidža, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu Group 1 has left - Reisverslag uit Ilidža, Bosnië en Herzegovina van Sas Smeekens - WaarBenJij.nu

Group 1 has left

Door: Sas

Blijf op de hoogte en volg Sas

07 April 2012 | Bosnië en Herzegovina, Ilidža

Ciao !!

1e groep is vanmorgen vertrokken, en het was 1 succes ! Erg veel gezien, genoten, gelachen en natuurlijk ook gehuild, sas is en blijft een "hysterica" he cat en manu hihi...

Nu net in Ilidza aangekomen, dus schoon, beestjesvrij en warm bedje ! Hallelujaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Eindelijk goed internet dus mailen, ga zo de link ff fixen, en alle foto's erop gooien, er zitten supermooie bij, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Gisteren weer heerlijk sneeuw gehapt met de groep van het vitalis uit breda, en daarna in de stralende zon aan het water in Sarajevo zitten bijkomen, bonte avond gehad, en ja sas was weer eens de sjaak, natte billen, blijkt dat ik dus toch wel enkele piloot competenties bezit, docenten en sas "mochten" hieraan deelnemen, en ik was eerst, maar gewonnen dus weer een beker erbij !
Wat een supergroep om mee te beginnen, ik hoor nu alleen nog "skafa" continu van alle meiden, maar heb dan ook wel een superstoer shirt van ze gekregen als dank, groene skafa plant hahahahaa !
ERG LIEF IN IEDER GEVAL !

Nu heerlijk douchen en slapen, mis jullie allemaal wel gigantisch hoor !

PS. Bjorn, supercool je berichtje !! Walter, gefeliciteerd met je verjaardag !
Liefs en hele dikke kus vanuit Bosnië !

• 07 April 2012 - 12:49

Bjorn:

ik heb door de fotos gebladerd! vind ze keimooi!! ja, je bent echt weer goeie daden aan het doen he!! mensen zijn weer blij met je, super ook dat joris meehelpt!! doe he maar de groetjes van me.... Sas, en of het nu in bosnie is, of hier, met een bonte avond ben je toch altijd de sjaak haha, we missen je, nog 70 dagen, ik tel af!! veel plezier en... kom heel terug he!!

xx

• 08 April 2012 - 15:44

Remco :

heey supersas
    mooie foto's maar wel ontroerend
    wel een mooie gebied daar
    je bent gewoon een kanjer
    super dat je dit voor ze doet

• 08 April 2012 - 15:47

Tamara:

heey lieve sas,

hoe is het daar
    veel mooie foto's en sommige ook wel en beetje ontroerend hoe ze er uitzien
    ik mis je egt wel!!!!
    al het gezelligheid enzo maar met cat is het ook wel leuk hoor maar als je het maar naar je zin hebt en veel goeds doet veel plezier met de volgende groep

xxxxxxtamara

• 11 April 2012 - 20:46

Sanne:

Was echt super, de band met de groep en jou en ook met Mimi!